Man biedt zijn hart aan een vrouw

lof of kritiek op glijmiddel-anoniem?

Onze klachtenprocedure. Helder.

Heb je een klacht over onze producten of onze service? Of ben je juist heel tevreden?
Laat het ons weten via ons contactformulier en kies zelf wanneer je een reactie ontvangt. Binnen 1,2,3 of 5 werkdagen. Je krijgt dus in ieder geval binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

Download hier de Algemene Voorwaarden als pdf-bestand.

Wij waarderen het als je ons de kans geeft om jouw klacht op te lossen. Je klacht wordt voorgelegd aan de directeur van SterDrogist, Sterre Beijer.

Geschillen tussen consument en glijmiddel-anoniem over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door glijmiddel-anoniem te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, zowel door de consument als glijmiddel-anoniem worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag ( www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform ( http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

glijmiddel-anoniem is er trots op dat de tevredenheid van de klanten hoog is en het aantal klachten minimaal. Er is dan ook nog nooit een procedure via de Geschillencommissie afgewikkeld.

En natuurlijk horen we ook graag wat je juist goed vindt aan ons. Zo kan de webshop alsmaar beter worden, dankzij jou.

Heb je een vraag?

Via onze veelgestelde vragen kun je meestal direct antwoord op je vraag vinden.

E-mail?

Je kunt je klacht, lof of vraag ook via het contactformulier indienen. Je ontvangt binnen 1 werkdag een reactie.

Bellen?

glijmiddel-anoniem maakt géén gebruik van een call center om de kosten zo laag mogelijk te houden. Er zijn zo weinig problemen, dat een telefonische bezetting onnodig veel kosten met zich mee zou brengen, die op hun beurt de prijs weer zouden beïnvloeden.